Adversum: Ryszard Z. Karpowicz doradcą zarządu

Ryszard Z. Karpowicz, współtwórca Commercial Union (obecnie Aviva) w Polsce został doradcą zarządu w kancelarii prawniczo-medycznej „Adversum”, zajmującą się pomocą w dochodzeniu świadczeń i odszkodowań należnych od towarzystw ubezpieczeniowych.

Do zadań Ryszarda Z. Karpowicza będzie należało doradztwo w wielu aspektach związanych z funkcjonowaniem firmy, w szczególności: w rozbudowie sieci przedstawicieli, poszerzeniu oferty Adversum, budowaniu wizerunku firmy.

– W 1991 r., kiedy wróciłem z Kanady współtworzyć Commercial Union, tematyka ubezpieczeń na życie była prawie nieznana w naszym kraju. Dziś, gdy towarzystwa ubezpieczeń rozwinęły się, a ich oferta dojrzała, wydaje się konieczne stworzenie równowagi w ubezpieczeniach. Dlatego chętnie włączam się w budowę drugiej, niezbędnej części rynku, związanej z profesjonalnym wsparciem poszkodowanych w dochodzeniu należnych im świadczeń. Odpowiednio wykształcony rynek ubezpieczeniowy powinien opierać się o pełną świadomość klientów – począwszy od odpowiedniego ubezpieczenia się i skończywszy na uzyskaniu odszkodowania lub świadczenia w skutek nieszczęśliwego wypadku. Naszym celem jest budowanie tej świadomości – i temu właśnie zamierzam się poświęcić. – powiedział Ryszard Z. Karpowicz.

– Rozpoczęcie współpracy z tak doświadczoną i znaną osobą na rynku ubezpieczeń jest bardzo ważnym wydarzeniem związanym z rozwojem Adversum. Liczymy, że Pan Karpowicz wesprze nas swoim doświadczeniem, tak by poszkodowani mogli łatwiej uzyskać potrzebną im pomoc. – dodał Jacek Wrzosek, prezes zarządu Adversum.

Ryszard Karpowicz posiada ponad 20 letnie doświadczenie w branży ubezpieczeń na życie. Od 1991 r. współtworzył Commercial Union w Polsce (dziś Aviva). Następnie od 2001 był m.in. wiceprezesem zarządu w Gerling Polska Życie, prezesem Renaissance Life Insurance i KD Life.

Podziel się

3 Responses

  1. A co mnie (przeciętnego czytelnika) obchodzi, że jakiś pan Karpowicz będzie pracował dla zupełnie mi nieznanej firmy Adversum? I po co o tym informować czytelników w tym miejscu? A cóż to za wydarzenie?
    Gdyby jakiś pan Karpowicz został, dajmy na to, doradcą czy współpracownikiem choćby Rzecznika Ubezpieczonych i Fundacji Edukacji Ubezpieczeniowej, albo prezesem Polskiej Izby Doradców i Pośredników Odszkodowawczych – no, to co innego, o czymś takim chciałbym się dowiedzieć. I zrozumiałbym, że zamieszczono tę informację właśnie tu.
    O co tu chodzi? O promowanie firmy o której mało kto słyszał? Eeeee, nieładnie.
    Ps. No, chyba, że cała ta strona należy do jakiegoś tam Adversum…

  2. Ta cała strona „należy” do innego podmiotu 😉

    Moim zdaniem zamieszczenie tej informacji jest ze wszech miar słuszne – bo to kolejna jaskółka która wiosny jeszcze nie czyni, ale… Ja cieszę się z każdej wiadomości, która mówi o działaniach w kierunku budowania świadomości naszych potencjalnych klientów. Mnie osobiście śmieszy tylko sformułowanie „Kancelaria medyczno-prawnicza”. To coś jak „Europejskie Centrum” – grunt, że brzmi poważnie i światowo 😉

    Marcin – prywatnie

  3. „bo to kolejna jaskółka która wiosny jeszcze nie czyni, ale…”
    No dobrze, ale ja dalej nie rozumiem. Po co taka wiadomość, ze jakiś pan zaczął pracować dla jakiejś (jednej z kilkudziesięciu podobnych) firmy jest umieszczona w tym miejscu? Promocja tejże, jakiejś tam, firmy? To może ja zamieszczę informację, że pan mecenas Kowalski zaczął doradzać firmie, dajmy na to „Per aspera….”. Tylko, co z tego?
    Na temat zwrotu „europejskie centrum” nie piszę z zasady, bo się brzydzę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *