Ryszard Z. Karpowicz, współtwórca Commercial Union (obecnie Aviva) w Polsce został doradcą zarządu w kancelarii prawniczo-medycznej „Adversum”, zajmującą się pomocą w dochodzeniu świadczeń i odszkodowań należnych od towarzystw ubezpieczeniowych.
Do zadań Ryszarda Z. Karpowicza będzie należało doradztwo w wielu aspektach związanych z funkcjonowaniem firmy, w szczególności: w rozbudowie sieci przedstawicieli, poszerzeniu oferty Adversum, budowaniu wizerunku firmy.
– W 1991 r., kiedy wróciłem z Kanady współtworzyć Commercial Union, tematyka ubezpieczeń na życie była prawie nieznana w naszym kraju. Dziś, gdy towarzystwa ubezpieczeń rozwinęły się, a ich oferta dojrzała, wydaje się konieczne stworzenie równowagi w ubezpieczeniach. Dlatego chętnie włączam się w budowę drugiej, niezbędnej części rynku, związanej z profesjonalnym wsparciem poszkodowanych w dochodzeniu należnych im świadczeń. Odpowiednio wykształcony rynek ubezpieczeniowy powinien opierać się o pełną świadomość klientów – począwszy od odpowiedniego ubezpieczenia się i skończywszy na uzyskaniu odszkodowania lub świadczenia w skutek nieszczęśliwego wypadku. Naszym celem jest budowanie tej świadomości – i temu właśnie zamierzam się poświęcić. – powiedział Ryszard Z. Karpowicz.
– Rozpoczęcie współpracy z tak doświadczoną i znaną osobą na rynku ubezpieczeń jest bardzo ważnym wydarzeniem związanym z rozwojem Adversum. Liczymy, że Pan Karpowicz wesprze nas swoim doświadczeniem, tak by poszkodowani mogli łatwiej uzyskać potrzebną im pomoc. – dodał Jacek Wrzosek, prezes zarządu Adversum.
Ryszard Karpowicz posiada ponad 20 letnie doświadczenie w branży ubezpieczeń na życie. Od 1991 r. współtworzył Commercial Union w Polsce (dziś Aviva). Następnie od 2001 był m.in. wiceprezesem zarządu w Gerling Polska Życie, prezesem Renaissance Life Insurance i KD Life.
3 Responses
A co mnie (przeciętnego czytelnika) obchodzi, że jakiś pan Karpowicz będzie pracował dla zupełnie mi nieznanej firmy Adversum? I po co o tym informować czytelników w tym miejscu? A cóż to za wydarzenie?
Gdyby jakiś pan Karpowicz został, dajmy na to, doradcą czy współpracownikiem choćby Rzecznika Ubezpieczonych i Fundacji Edukacji Ubezpieczeniowej, albo prezesem Polskiej Izby Doradców i Pośredników Odszkodowawczych – no, to co innego, o czymś takim chciałbym się dowiedzieć. I zrozumiałbym, że zamieszczono tę informację właśnie tu.
O co tu chodzi? O promowanie firmy o której mało kto słyszał? Eeeee, nieładnie.
Ps. No, chyba, że cała ta strona należy do jakiegoś tam Adversum…
Ta cała strona „należy” do innego podmiotu 😉
Moim zdaniem zamieszczenie tej informacji jest ze wszech miar słuszne – bo to kolejna jaskółka która wiosny jeszcze nie czyni, ale… Ja cieszę się z każdej wiadomości, która mówi o działaniach w kierunku budowania świadomości naszych potencjalnych klientów. Mnie osobiście śmieszy tylko sformułowanie „Kancelaria medyczno-prawnicza”. To coś jak „Europejskie Centrum” – grunt, że brzmi poważnie i światowo 😉
Marcin – prywatnie
„bo to kolejna jaskółka która wiosny jeszcze nie czyni, ale…”
No dobrze, ale ja dalej nie rozumiem. Po co taka wiadomość, ze jakiś pan zaczął pracować dla jakiejś (jednej z kilkudziesięciu podobnych) firmy jest umieszczona w tym miejscu? Promocja tejże, jakiejś tam, firmy? To może ja zamieszczę informację, że pan mecenas Kowalski zaczął doradzać firmie, dajmy na to „Per aspera….”. Tylko, co z tego?
Na temat zwrotu „europejskie centrum” nie piszę z zasady, bo się brzydzę.