Problemy finansowe Europejskiego Centrum Odszkodowań z Legnicy znane są już wszystkim z branży i nie tylko. Materiały prasowe zarówna branżowe jak i w prasie powszechnej wskazują jedno – EUCO ma problemy finansowe i nie rozlicza się na czas z klientami. Te opóźnienia nie dotyczą pojedynczych osób i są marginesem. Wszystko wskazuje na to że to poważny problem dotyczący szerokiej grupy poszkodowanych osób.
Jedna z takich osób, Pani Jowita ze Szczecina, zgłosiła się do nas z prośbą o interwencję. Jej historia wyglądał dość typowo. W 2019 roku uległa poważnemu wypadkowi komunikacyjnemu, podpisała umowę z EUCO z Legnicy i czekała na bieg spraw. Pierwsza transza świadczenia wpłynęła i Pani Jowita czekała na następne przelewy. Tu niestety zaczęły się problemy.
EUCO zwleka i przeciąga wypłatę
Klienta miał otrzymać przelew w czerwcu 2022 roku jednak … brakowało „pewnego” oświadczenia, które klienta niezwłocznie odesłała. Przelew miał trafić najpierw do 15 lipca 2022 na rachunek Pani Jowity …. niestety nie trafił. 18 lipca 2022 roku klientka podejmuje kolejną interwencję aby dowiedzieć się dlaczego nie otrzymała pieniędzy. Otrzymuje w rozmowie telefonicznej zapewnienie, iż tym razem do 19 sierpnia 2022 roku otrzyma całą należna jej kwotę. Kolejna wymiana maili i kolejny termin tym razem wrzesień 2022, oczywiście przelew nie dociera do Pani Jowity.
Cierpliwość klientki się skończyła
W końcu klientka 19 września 2022 prosi naszą redakcję o interwencję. My pytamy EUCO dlaczego nie rozliczyli się z klientką. Odpowiedź jest taka, że właśnie się rozliczyli.
Pytamy dlaczego trwało to tak długo, klientka powinna dostać swoje świadczenie wiele miesięcy wcześniej.
Zespół Prasowy EUCO S.A
Jest to przedmiotem postępowania wyjaśniającego, wewnątrz naszej firmy. Zależy nam na tym, by wypłaty wywalczonych odszkodowań odbywały się jak najszybciej, w terminach uzgodnionych z klientami.
21 września 2022 roku klientka potwierdza nam w końcu, że środki dotarły na rachunek bankowy.
Osoby, które mają problem z odzyskaniem swoich należności ze strony EUCO, prosimy o kontakt z naszą redakcją.
LC
Jedna odpowiedź
Jestem agentem, lecz już tylko na papierze od kilku dobrych lat. Niestety z powodu NIEWYPŁACANIA należnych odszkodowań moim klientom na czas, boję się odbierać od nich telefony. Nie mam już pomysłów na okłamywanie swoich klientów i wymyślanie fikcyjnych powodów: dlaczego to klient nie otrzymał przelewu. Nawet, gdy EuCO podaje e-mailem, czy telefonicznie agentowi, czy klientowi informacje z datą przelewu , to bardzo często EuCO nie realizuje przelewu. Mam klientów, którzy czekają od kilku miesięcy, do ponad pół roku za swoimi pieniędzmi. To co się teraz wyprawia w EuCO, to jakaś masakra. Założyciele EuCO założyli nową firmę odszkodowawczą, więc zapewne ogłoszą upadłość EuCO.