EuCO z Legnicy szuka „profesjonalistów”

Jesteśmy wiodącą w Polsce firmą, która wspiera osoby poszkodowane w wypadkach oraz ich bliskich w uzyskaniu odszkodowań oraz innych świadczeń wynikających ze szkody, np. rent i zadośćuczynień. Od 29 grudnia 2010 roku Europejskie Centrum Odszkodowań S.A. znalazło się w elitarnym gronie spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Nasze doświadczenie, wiedza i profesjonalizm są od lat gwarancją najwyższej jakości świadczonych usług.” – tyle reklama ze strony internetowej spółki EuCO.

A jaka jest rzeczywistość?

Pozostawimy odpowiedz na to pytanie właściwie bez komentarza. Poniżej zdjęcie ogłoszenia w jednym z PUP. Jakie wymagania stawiane są przyszłym „profesjonalistom” z firmy EuCO? Doświadczenie – ŻADNE, Wykształcenie – ŻADNE, Umiejętności – ŻADNE, żeby być profesjonalistą w EuCO wystarczy mieć prawo jazdy kat. B i własny samochód. Aż strach oddać się w ręce takim „specjalistom” i „profesjonalistom”.

EuCO szuka "profesjonalistów"
EuCO szuka „profesjonalistów”
EuCO szuka "profesjonalistów"
EuCO szuka „profesjonalistów”

Podziel się

25 Responses

  1. Najgorsze w tym wszystkim jest to, iż EUCO nie ma profesjonalnych prawników i sami w imieniu klienta podpisują ugody, które opiewają na bardzo niskie kwoty.

  2. Miało być pięknie, po wypadku przyjechał do mnie Pan z EUCO z Legnicy chyba właśnie taki profesjonalista, podpisałem umowę. Ktoś mnie przestrzegał, że popełniłem błąd. Nie posłuchałem i dzisiaj bardzo tego żałuje. Dobrze że ktoś pisze o takich firmach.

  3. Nie bardzo rozumiem, co w tym bulwersującego. W przypadku większych firm agenci są po prostu odpowiednikami handlowców, pośrednikami pomiędzy właściwą kancelarią (EuCO takową posiada) a klientem. Sprawą klienta zajmują się potem zawodowi prawnicy, więc użycie słowa profesjonaliści jest jak najbardziej zasadne. Podejrzewam, że w przypadku Votum jest podobnie. Szukacie państwo dziury w całym, motywy takiego postępowania są dla mnie zagadką.

  4. Janusz jak nie rozumiesz? W przypadku większych firm agenci mają być profesjonalistami, mieć wiedzę, wykształcenie umiejętności … A nie być ludźmi z łapanki do „podpisywania umów”, poszkodowany od takiego przedstawiciela oczekuje czegoś więcej niż tylko podpisani umowy, chce porady, czegoś się dowiedzieć, a jak ma się czegoś dowiedzieć od człowieka złapanego z takiego ogłoszenia. Powiem tak to nie jest wstyd dla EuCO bo to jest po prostu ich prawdziwe oblicze, brak profesjonalizmu, łapanka jak się da ….. Tak jest prawda i to potwierdza jak widać samo EuCO i bardzo dobrze, że ktoś o tym pisze i że ktoś to czyta – ludzie muszą się dowiedzieć jakich „profesjonalnych” agentów ma EuCO.

  5. Tylko szkoda, że usuwacie wpisy a zostawiacie tylko te, które wam pasują …

  6. Jestem agentem EuCO S.A. i chętnie odpowiem na wszystkie pytania odnośnie naszego
    profesjonalizmu. Jeśli chcecie się przekonać zapraszam. Kto pierwszy ?

  7. Miałem wypadek. Euco tak załatwiało mi sprawę, że jak sprawa miała trafić do sądu to powiedzieli że mam płacić za dojazdy prawnika.

  8. TEMAT DOTYCZY AGENTÓW, a nie kosztów związanych z postępowaniem sądowym.
    Pana informacja jest zbyt ogólnikowa.
    Wiele osób miało wypadek, ale nie wszystkim można pomóc, ale pamiętając o zasadzie ” klient nasz Pan „, to i wtedy ( jak klient się uprze ) mogą pojawić się dodatkowe koszta.
    NADAL CZEKAM NA OSOBĘ, KTÓRA SPRAWDZI PROFESJONALIZM AGENTA EuCO 🙂

  9. Ja chętnie sprawdzę profesjonalizm euco:
    Poszkodowany – trzeźwy – skręcał nowym skuterem w lewo z drogi krajowej na posesję ,miał lusterka i kierunkowskazy, znał drogę był miejscowy. Z tyłu na skręcającego w lewo najechał samochód, oślepiało go słońce, nie był miejscowy i miał 0,25mg alkoh.we krwi czyli ok. 0,5promila. Kto jest sprawcą? Prokuratura uznała,że motorowerzysta. Po wniesieniu zażalenia do sądu, ten podtrzymał decyzję prokuratury, że winny jest jak wyżej. Świadków zdarzenia brak. Poszkodowany zginął. Jak dla rodziny pomogłoby Euco?
    Proszę o odpowiedź tylko ,,profesjonalistów z euco.
    Czekam na odpowiedź.

  10. Witam zorientowanego 🙂 Twój opis jest fajną podpuchą 🙂 Dobrze wiesz, że szanujący się agent nie weryfikuje sprawy nie widząc dokumentów. Prześlij mi na maila dokumenty z prokuratury i sądu, to dam Tobie informację zwrotną. Często sprawa z pozoru na ” NIE ” może okazać się ciekawym wyzwaniem dla prawników i odszkodowaniem i zadośćuczynieniem ( w tym przypadku ) dla rodziny. Pozdrawiam i życzę wspaniałych Świąt oraz dużo pomyślności w nadchodzącym Nowym Roku 2013. A bym zapomniał, podaje mail : g.witus@wp.pl ( mail specjalnie dla Ciebie 🙂

  11. Jak wygląda profesjonalizm agentów EuCO …. Jest mocny w gębie a z liczeniem już gorzej. Siedzę w KFC widzę jak do mojego samochodu (firmowego) podchodzi jakiś chłystek i za wycieraczkę wkłada wizytówkę, stukam w szybę i wymownym gestem daje znać że bardzo dziękuje ale nie zbieram wizytówek. Pan oczywiście nie daje za wygraną i już się przysiada proponując współpracę dla największe w Europie firmy, zatrudniającej kilkanaście tysięcy osób, mega perspektywy, on jest agentem, dyrektorem, w jego grupie średnia na agenta na miesiąc to 36 tys na rękę , …… Pan mówił ja słuchałem, słuchałem i słuchałem. Kiedy już Pan Norbert z EuCO zakończył swoje przemówienie, zapytałem czy on wierzy w te bajki czy tak mu ktoś kazał. Pan agent/dyrektor Norbert trochę się oburzył ale zaczął o giełdzie, wakacjach które stawia firma itd. Grzecznie Panu podziękowałem i poprosiłem aby nie zawracał mi głowy bo chce sobie w spokoju poczytać maile i podzwonić. Pan coś jeszcze pomruczał i na szczęście poszedł.

    Teraz fakty dotyczące profesjonalizmu Pana Norberta, telefon 501***604:
    1. Jeśli z EuCO na rękę tak łatwo dostać 36 tys zł to taki agent ma średnio na rok 36.000 zł *12 = 432.000 zł – ładna suma wynagrodzenia płaconego przez EuCO – tylko że przy kosztach EuCO 7 mln rocznie oznacza że firma może mieć tylko 7mln/432 tys zl = 16 AGENTÓW – pisze słownie SZESNASTU AGENTÓW – Kłamstwo Pana Norberta i jego profesjonalizm został dotkliwie obnażony

    2. Jeśli EuCO zatrudnia kilkanaście tysięcy osób – zatrudnia to było przez Pana Norberta podkreślane – to znaczy że musi im miesięcznie płacić co najmniej 11.000 (jedenaście tysięcy to najmniejsza liczba naście tysięcy) *1500 zł brutto = 16,5 mln miesięcznie na wynagrodzenia czyli na rok prawie 200 mln zł …. bez komentarza.

    3.
    Nie chce mi się opisywać i pogrążać Pana Norberta i jego tępoty ale zrobię to jeśli będę miał czas i ochotę taplać się w tym …

    Pan Norbert jako agent/dyrektor dał się poznać jako „profesjonalista” myślał że w tej branży ma do czynienia z samymi półgłówkami, którym może sprzedać swoją bajkę. Bajkę o liczbach, których prosta konfrontacja pokazuje tępotę Pana Norberta i jego wiarę w debilny przyklejony uśmieszek. To jest właśnie coś co zbiera mnie na wymioty jak patrzę na takich ludzi.

    ps
    Pani Norbercie jak Pan chce grac kogoś kim Pan nie jest i nigdy nie będzie proszę przynajmniej wsiadając do swojego VW zadbać o czyste buty, to także świadczy o profesjonalizmie …

  12. Agent, dokładnie opisałeś mechanizm „złotej bajki” Euco. Napalone młodziaki, których nikt nie uczył matematyki,. z dokładnie wypranym mózgiem, głową pełną dyrdymałów o giełdzie i wakacjach na Teneryfie.

    Pojawiają się głosy, że to nie agent jest ważny, że ważne, kto obrabia sprawę w centrali. I owszem, to jest najważniejsze, ale wszystko zaczyna się od agenta. Takie za przeproszeniem dupki, pitolące o milionowym zarobkach, i wsiadające do golfa dwójki rocznik 1993, psują rynek, i budują obraz „agenta” w społeczeństwie. I takie fabryki masówki jak Votum czy Euco budują obraz krwiopijców żerujących na ludzkim nieszczęściu.
    Ja z jednej strony się cieszę, że co druga sprawa przyjęta po „działaniu” Votum czy Euco nadaje się do poprawki w sądzie, ale z drugiej strony, wizerunek jaki po sobie pozostawiają „agęci” jest po prostu porażający. Nachalny cham były gliniarz, albo dwudziestolatek z włoskami na żelu, bez pojęcia i w brudnych butach. Wartościowi i normalni ludzie dawno już poszli do normalnych firm.

  13. Na wstępie w woli wyjaśnienia:
    … Panu Norbertowi chodziło o średnią 36.ooo zł za jedną sprawę zgłoszoną do Towarzystwa Ubezpieczeń, a nie ile zarabia agent.
    Bardzo, ale to bardzo współczuje Panu.
    Jest w Panu wiele nienawiści i kompleksów, które Panem owładnęły.
    Jak ktoś w kim jest tyle pogardy dla drugiego człowieka może pouczać innych.
    Najbardziej współczuje Pana klientom, bo po Pana zachowaniu na pewno nie robi Pan tego z powołania ani chęci niesienia pomocy – tylko dla pieniędzy –
    To jest mój ostatni wpis i zapewne Pan go usunie, ale nie chce dłużej angażować się w rozmowę z kimś u kogo jest tyle nienawiści i pogardy dla drugiego człowieka.
    Życzę samego dobra i powrotu na właściwą drogę.

  14. OK Panie Agencie to dalej obnażamy kłamstwa i profesjonalizm agentów EuCO. Mówisz 36 tys netto średnią za jedną zgłoszoną sprawę. Pan Norbert co prawda mi oferował takie wynagrodzenie ale widać po jego profesjonalizmie, że myli wynagrodzenie agenta z kwotą uzyskanego świadczenia.

    Ale lecimy dalej czyli 36 tys netto średnio z jednej zgłoszonej sprawy, a EuCO zgłasza 30 tys spraw rocznie czyli rocznie ma ze zgłoszonych spraw 36.000 * 30.000 *0,3 = 324 mln zl OOOO coś znowu nie gra 324 mln zl netto przychodu jakoś tego nie widać, ten współczynnik 0,3 to średnia prowizja 30% – to także liczby (a nie cyfry jak twierdzi Pan Norbert) podane przez Pana „profesjonalnego” agenta. Coś się tu bardzo nie zgadza. Więc dla mnie profesjonalizm agentów EuCO jest zerowy tak jak napisał Marcin.

    Co do moich kompleksów i nienawiści to proponował bym w merytorycznej dyskusji używać lepszych argumentów, owszem jak ich brak to …

    Co do moich klientów to są to szczęśliwi ludzie, kiedy tylko ujawniam ich jak EuCO manipulowało nimi, swoimi bajkami bez pokrycia. Tak naprawdę to muszę także podziękować Panu Norbertowi, robi dobrą robotę dla konkurencji. Więcej takich półgłówków i praca nasza będzie łatwiejsza.

  15. Widzę, że trzeba posprzątać…
    Na stronie EuCO jest informacja, że pomogli ponad 60 000 klientów ( są na rynku od 8 lat ), więc HELLO jak mogą niby w jednym roku zgłaszać 30 000 spraw ??? – cytuje :… ” ( Twoje słowa ) a EuCO zgłasza 30 tys spraw rocznie czyli rocznie ma ze zgłoszonych spraw 36.000 * 30.000 *0,3 = 324 mln zł …”
    Sam się Pan pogrąża i tonie, a tonący brzytwy się chwyta.

  16. Przecież „Agent ełco” i tak wie lepiej – a jak się liczby nie zgadzają, to tym gorzej dla liczb 🙂

  17. Widać że Woźny do szkoły chodził tylko sprzątać a nie po nauki.

    http://tablica.pl/oferta/doradca-ds-odszkodowan-ID1UUPt.html#89cebf198b;r:3;s:41
    Tu EuCO pisze już coś innego, tylko 40 tys klientów od 2004 roku – więc jaka jest ostateczna wersja?
    40 tys klientów od 2004 roku to tylko 400 umów na miesiąc co oznacza ze przy 11 tys agentów to daje jedna umowę na miesiąc na 33 agentów. Tak średnio jedna umowa na miesiąc przypada na 33 agentów!!!! Jeszcze inaczej dla Woźnego napisze, 33 agentów pracuje średnio przez miesiąc aby podpisać JEDNĄ umowę.

    To jest właśnie profesjonalizm tej firmy i jej agentów!!!

    Za dużo umów nie za dobrze bo się nie zgadza wynik finansowy:(
    Za mało też nie dobrze bo okazuje się że pracują tam ofiary a nie agenci:(

    Tak jak napisał Marcin – jak się liczny nie zgadzają to tym gorzej dla liczb:)

    Prawda została obnażona i Pan Woźny nawet nie zauważył jak dał się wpędzić w pułapkę kłamstwa.

    Gdzie ten profesjonalizm agentów EuCO??? Średnio 0,03 umowy na miesiąc na agenta??? Hahahahah

  18. Ale szanownym kolegom to EuCO ością w gardle stanęło 🙂 Dostrzegam tutaj frustrację i to sporą. Etat stresuje? Poza tym chyba nikt nie pofatygował się, żeby poczytać zeznania finansowe tej spółki.

  19. Wejdź na stronę główna EuCO : http://www.euco.pl , to zobaczysz ile jest faktycznie klientów 🙂
    A woźny wszystko wie, więcej od Dyrektora – hi hi hi 🙂

  20. Jest różnica między osobą, która przyjmuje zgłoszenie, a tą, która takie zgłoszenie weryfikuje. Z tego co wiem, to agenci są poddawani wielu szkoleniom. A poza tym mają na usługach własną kancelarię prawną.

  21. Zgadza sie Aniu. Pracuje w euco i jest wielu agentow ktorzy nie pracuja aktywnie Ktorzy zrobili po 1-3 umowy. A procent dla agenta to 10% na samym poczatku 😛

  22. Po pierwsze to połowie brakuje umiejętności czytania ze zrozumieniem a reszcie wiedzy!
    Zgłoszone a przyjęte to jest różnica! Jeżeli klient podpisał umowę z EuCO a wcześniej mniej lub bardziej zawarł ugodę z TU to EuCO zgłasza sprawę która nie stanowi przychodu więc mnożenie spraw zgłoszonych? Po drugie wielcy znawcy z Was i czepiacie się że EuCO nie wymaga doświadczenia i wiedzy, bo może jest to na tyle mądra firma żeby szkolić swoich pracowników według swojego standardu! Lepszy ambitny pracownik ze średnim niż leń z wyższym…
    Więc brawo dla krytykujących EuCO, pokazujecie swój brak WIEDZY!

  23. No ja mam pytanie do tych agentów. Na zwrot kosztów za sprawę zasądzonych przez sąd czekam juz 4 miesiac. Czemu?
    Drugie. PZU zasądziło mi 3100zł, ełko przelało mi całe 297zł. Czemu skoro agent mówił tylko o 25%?

  24. Panie Łukaszu, prościej będzie zadzwonić na infolinię 801-006-006 podać swoje dane i uzyskać odpowiedź, lub zadzwonić do Agenta który spisywał sprawę będzie wiedział więcej niż osoby tutaj. Po drugie czas jaki upływa od przyznania odszkodowania przez TU do wypłaty dla klienta to nie jest kilka dni, bywa że i miesiąc trzeba poczekać, TU się ociąga (mówię z doświadczenia jako poszkodowany).
    A do tych co im się EuCO nie podoba, cóż Wasz wybór, walczcie o swoje sami. Ja zamiast 1500zł dostałem 5200 po odliczeniu prowizji EuCO.

  25. Z tego co wiem to sami szkolą pracowników. Poza tym to nie agent zajmuje się sprawą – on tylko przyjmuje zgłoszenia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *